sunandbubbles.blogg.se

En blogg som handlar om livet, familjen och mina "äventyr". Jag har länge velat blogga, och har döpt min blogg efter saker jag gillar; solen och bubblorna, en guldkant i tillvaron. Här kommer orden som finns i mitt huvud.

Kod E15 och förvirrad Linda

Publicerad 2015-08-21 20:30:11 i Allmänt, Familjen,

Mycket händer hemma hos familjen K just nu. Skolor och jobb börjar och ja, till och med jag har börjat jobba. Veckan har inneburit möten, schemaplanering och föreläsningar. 
Oj vad härligt det var att stiga ut i solen efter en hel dags föreläsningar i alltför varma och syrefattiga lokaler. Dock fick jag äran att åka mellan föreläsningarna i en urtuff svart/vit Mini Cooper. Kanske inte den optimala bilen för långa tonårsben, men I just loved it!!
Väl hemma var det bara att öppna poolen och brassa igång grillen. Livet är härligt. Under helgen väntar fotboll och mys med bästa vännerna. Nu har diskmaskinen gått sönder (den visar kod E15) och en härlig fredagsdisk för hand väntar.
 
Nu har det gått några veckor sedan den senaste golfrundan, men hoppas på golf nästa helg.
Hoppas ni har haft en toppenvecka!
 
Kram/ Linda

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda K

En tjej i sina bästa år med man och två barn. Jag är utbildad lärare i svenska och engelska år 4-9 och även Cidescoutbildad hud- och spaterapeut och diplomerad massör. Jag arbetar som lärare på mellanstadiet och trivs superbra med det. Förutom mitt liv med familjen så älskar jag att vara i stallet. Jag ska även börja lära mig att spela golf.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela