sunandbubbles.blogg.se

En blogg som handlar om livet, familjen och mina "äventyr". Jag har länge velat blogga, och har döpt min blogg efter saker jag gillar; solen och bubblorna, en guldkant i tillvaron. Här kommer orden som finns i mitt huvud.

Funderingar på en söndagskväll!

Publicerad 2016-01-31 21:40:26 i Allmänt, Musik,

 
Har ni tänkt på vad mycket det är man skulle vilja kunna göra? I mitt fall handlar det om att bli bra på golf, att lära mig dansa (pardans), sjunga i kör och att lära mig spela olika instrument (för att bara nämna några få av alla de saker jag vill göra). För någon vecka sedan anmälde jag mig till att börja spela elbas, och sedan kom alltså kallelsen. Jag börjar på onsdag...och nu är jag faktiskt nervös...och spänd...och nyfiken, men nervös...
 
Det kommer förmodligen att bli svårt, men jag är inställd på att öva och öva och öva....jo, men det ska nog gå bra. Det är så otroligt coolt med personer som är duktiga på ett instrument, eller på att sjunga för den delen. Nu kommer jag inte bli någo virtuos, men mina förhoppningar är att jag i alla fall ska lära mig något. Håll tummarna för all del....men jag är nervös...man är ju inte femton år längre...
 
Annorlunda Musikskola, på onsdag kommer Annorlunda Linda. Ses då!
 
Kram/ Linda

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda K

En tjej i sina bästa år med man och två barn. Jag är utbildad lärare i svenska och engelska år 4-9 och även Cidescoutbildad hud- och spaterapeut och diplomerad massör. Jag arbetar som lärare på mellanstadiet och trivs superbra med det. Förutom mitt liv med familjen så älskar jag att vara i stallet. Jag ska även börja lära mig att spela golf.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela