sunandbubbles.blogg.se

En blogg som handlar om livet, familjen och mina "äventyr". Jag har länge velat blogga, och har döpt min blogg efter saker jag gillar; solen och bubblorna, en guldkant i tillvaron. Här kommer orden som finns i mitt huvud.

Vår lilla strandvilla.

Publicerad 2015-10-24 14:42:59 i Allmänt,

Här på Anantara Dhigu bor vi i en liten bungalow precis på stranden. Det innebär att man slipper att paxa en stol nere vid poolen. Vi har egna solstolar...underbart!!
Vi har också en liten uteplats där vi kan skydda oss mot de värsta solstrålarna mitt på dagen.
Sovrummet är så mysigt och har precis det vi behöver. Vi är ju inte inomhus så mycket heller.
Några utomhusbilder:
Det häftigaste är dock vårt badrum som delvis är utomhus:
 
I skrivande stund vräker regnet ner. Vi kan därför i lugn och ro göra oss i ordning för en seafood-buffet.... 
Ha det så bra så länge!
 
Kram/Linda
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-11-08 10:44:10

fint

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-11-08 10:44:11

fint

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda K

En tjej i sina bästa år med man och två barn. Jag är utbildad lärare i svenska och engelska år 4-9 och även Cidescoutbildad hud- och spaterapeut och diplomerad massör. Jag arbetar som lärare på mellanstadiet och trivs superbra med det. Förutom mitt liv med familjen så älskar jag att vara i stallet. Jag ska även börja lära mig att spela golf.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela