sunandbubbles.blogg.se

En blogg som handlar om livet, familjen och mina "äventyr". Jag har länge velat blogga, och har döpt min blogg efter saker jag gillar; solen och bubblorna, en guldkant i tillvaron. Här kommer orden som finns i mitt huvud.

Tuff söndag...

Publicerad 2015-10-25 13:57:37 i Allmänt,

 
Varför det? Jo, vi fick inte vår vanliga middagstid ut måste vänta ända tills åtta... Ok, jag skojar...
Idag har jag och maken besökt Anantaras spa, som faktiskt vunnit pris. Jag valde en massage som visade sig vara TOPPEN. Det häftiga här är att när man ligger och kikar i hålet på massagesängen, ser man inte bara golvet utan i golvet är det glas så man istället ser fiskarna som simmar i havet. Det är så rogivande....
 
Vi har även träffat vår vän Xavier, som förser oss med kokosnötter varje dag. Han är en fantastiskt ödmjuk man, som ska bli pappa om ett par månader. Xavier går runt ön hela dagarna och hugger upp kokosnötter och påminner turister om att dricka ordentligt.
 
Jag kan även tala om att här på Maldiverna är de så vettiga, så de håller inte på och flyttar klockor fram och tillbaka. 
 
Kram/Linda

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda K

En tjej i sina bästa år med man och två barn. Jag är utbildad lärare i svenska och engelska år 4-9 och även Cidescoutbildad hud- och spaterapeut och diplomerad massör. Jag arbetar som lärare på mellanstadiet och trivs superbra med det. Förutom mitt liv med familjen så älskar jag att vara i stallet. Jag ska även börja lära mig att spela golf.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela